پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181805
واردات بي رويه، ضربه مهلکي به پيکره توليد داخلي وارد کرده است/توليدکنندگان ايراني دچار خسارت هاي جدي شده اند
تاریخ انتشار : 1394/03/24 21:37:16
نمایش : 1164
سخنگوي کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي گفت:رويکرد دولت بايد حمايت از توليدکننده داخلي باشد و با واردات زمينه ايجاد شغل و توليد سرمايه در کشورهاي ديگر را به عمل نياورد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجد سليمان، هفتکل و لالي در مجلس شوراي اسلامي گفتگو با رهياب با انتقاد از واردات بي رويه کالاهاي مصرفي به کشور اظهار داشت:وضعيت توليد در کشور دچار يک رکود جدي است و از طرفي ديگر با حجم بالاي بيکاري روبرو هستيم.
 
وي ادامه داد:متاسفانه شاهد واردات بي رويه کالاهاي مصرفي به کشور هستيم واردات به خودي خود امري ناپسند نيست اما زماني ناپسند مي شود که شما کالاهايي را وارد مي کنيد که امکان توليد آنها در کشور وجود دارد.
 
سخنگوي کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي گفت:توليدکنندگان ما به دليل نبود متقاضي و بازار داخلي دچار خسارت هاي جدي شده اند لذا رويکرد واردات کالاهاي مصرفي آن هم به صورت بي رويه، ضربه مهلکي به پيکره توليد داخلي و چرخه اشتغال وارد کرده است.
 
وي اضافه کرد:دولت بايد نسبت به وارادت به شدت مديريت داشته باشد و اجازه ندهد تا توليدکنندگان داخلي بيش از اين تحت فشار کالاهاي وارداتي باشند کالاهايي که که معمولا هم کالاهاي نامناسب و بي کيفتي هستند.
 
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي عنوان داشت:رويکرد دولت بايد حمايت از توليدکننده داخلي باشد و با واردات زمينه ايجاد شغل و توليد سرمايه در کشورهاي ديگر را به عمل نياورد اين در حالي است که جوانان زيادي در کشور به خصوص استان خوزستان خوزستان از بيکاري رنج مي برند.
انتهاي پيام/گ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html